شقایقی روییده در کویر دل
شقایقی روییده در کویر دل

شقایقی روییده در کویر دل

میلاد دوست ..سرچشمه پاکیها

به بهانه میلاد پاک و فرخنده دوستی گرامی که وجودش
 سرمنشاء پاکیها و عطر کلامش نوید دهنده عشق و امید
 است و در همه حال سرور و سالار ماست ...

 

برای من شب کام است ، روز میلادت ..

فدای آنکه چنین خوب و نازنین ، زادت ..

 

بپوی در ره شادی، تو را مبارک باد ..

بنوش شهد جوانی که نوش جانت باد !..

 

اگر چه خسرو مایی ، ولیک شیرینی ..

همیشه شاد بمانی ، بکام فرهادت ..

 

نسیم یاد تو همراه لحظه های منست ..

بگو چگونه توان غافل بود از یادت ؟..

 

سپاس گوی خدا باش و دل ز دوست مگیر..

به شکر چهره  زیبنده  خدادادت..

 

دعا کنم که همه عمر تو به سامان باشد !..

به گوش کس نرسد ناله از دل شادت !..

 

گزافه گوی نیم ، عیش خوش به کامت باد ..

برای من شب کام است ، صبح میلادت !..

خاکسترم..

 

شبی پرکن از بوسه ها ساغرم...

به نرمی بیا همچو جام در برم ..

تنم را بسوزان در آغوش خویش..

که فردا نیابندحتی خاکسترم.......

 

عهد میبندم ..

 

 برای امروز و فردا..


 عهد میبندم ..


 نهایت شادی را به تو هدیه کنم..


 عهد میبندم..


 نه در صداقت تو شک کنم ، ونه بی اعتماد ..


 بلکه حیات تو را با رشد وژرفای بیشترغنا بخشم..


 عهد میبندم..


 هرگز تلاش نکنم تا تو را تغییر دهم..


 بلکه تغییراتی را که خود می پذیری ..


 بپذیرم..


 ومحبت تو را می پذیرم بی آنکه دغدغه فردا داشته باشم ..


 چون میدانم..


 فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت ..